Strona 9 z 35

: 21 wrz 2010, 20:36
autor: Qrczak2
Okey chłopaki, bede musial go wyciagnac calego i wyczyscic ! pozdrawiam :)

: 22 wrz 2010, 15:05
autor: gwizdenson
Qurczak,spróbuj jeszcze ruszyć ,kopnąć albo oczyścić zaworek podciśnieniowy ten od strony akumulatora.Są tam dwa a chodzi o ten najniżej położony.Właśnie ten zaworek steruje ciśnieniem biobarometrycznym.Kiedyś jak zwalczyłem EGR(cały czas od roku reanimacja,ostatni raz zaglądałem do niego chyba trzy m-ące temu)wyskoczył mi w trasie wiadomy samochodzik z kluczykiem.Gdy podłączyłem do kompa pokazało ten błąd o ciśniniu biobar.Ja wtedy tylko poruszałem tą całą wiązką z zaworkami i minęło.Od tamtego czasu nic nie robiłem(ok. pól roku) i błąd nie wrócił.Zresztą gdzieś na forum też czytałem o tym błędzie,ale nie powiem ci nawet jak był nazwany ten post.

: 22 wrz 2010, 21:02
autor: Qrczak2
Dzieki Gwizdenson, najpierw wyczyszcze ten zawor, jesli juz z egr em bede mial spokoj to kopne w ten zaworek ;) i sprzedaje ja bo do glowy powoli dostaje z tymi zaworami, zaworkami :)

: 23 wrz 2010, 12:25
autor: gwizdenson
Qurczak nie poddawaj się tak,teraz jaki wóz byś nie kupił w roczniku powyżej 2000,to trafisz na podobne problemy.Jak wszystko doprowadzi się w miarę do ładu to dobrze się tym jeździ.Chociaż z drugiej strony powiem tobie,że trochę już w niego wtopiłem a miał być ideał,i jeszcze parę rzeczy mnie czeka do zrobienia.

: 23 wrz 2010, 21:30
autor: Qrczak2
Wiesz, mnie sie tym autem jezdzi rewelacyjnie, funkcjonalnosc wozu jest na 6+ no ale jak by te silniki byly inne !!

: 26 wrz 2010, 11:55
autor: sylmar
EGR to typowa usterka w tych autach. Ja po zakupie postanowiłem powymieniać największe wrzody i teraz mam spokój. Wiem co mam zrobione i jak to jest zrobione. Kupując 10 letnie auto wg mnie nie ma szans na 100% dobry egzemplarz. Silnik 2,2 DTI to bardzo dobry silnik, jedynie osprzęt potrafi być wadliwy. Jak to porobisz to będziesz z auta zadowolony.

Warczenie elektrozaworu do EGR

: 25 paź 2010, 18:15
autor: Dziadek13
Samochód chodzi dobrze od razu o tym pisze ale mam taki niedosyt mianowicie chodzi mi o zawór elektryczny do EGR gdy uruchomie silnik to on mi tak warczy jakby sie w nim iskrzyło za jakąś chwile to ucichnie i teraz nie wiem czy to usterka tego zaworu czy coś innego,może ktoś miał z nią do czynienia co by mi rozjaśnił sprawe.
Chodzi mi o zawór nr 4.
Obrazek
foto zapożyczone z innego forum.

zawór EGR

: 04 lis 2010, 18:59
autor: koniol
witam mam pytanie odnośnie EGR co mam zrobić żeby sie tak czesto niezanieczyszczał

: 04 lis 2010, 19:19
autor: Dziadek13
Czyścić.... bo na to nie ma rady sadze z wydechu przez turbine walą ci do dolotu i brudzą ci EGR.Ale to jeszcze nic jak byś widział twój dolot t za głowe byś sie chwycił.
Poczytaj.
Dolot klapki zawirowań

: 05 lis 2010, 20:23
autor: darkp1
A ja tylko spytam. Jak po takim czyszczeniu odpowietrzyć układ paliwowy?

: 06 lis 2010, 08:12
autor: Harry200
Ja pojechałem na Auto złom, kupiłem od starego Forda obudowę filtra paliwa z ręczną pompką,podłączyłem to w układ przelewowy i pompowałem ze trzy minuty aż w paliwie brak było powietrza,rozmontowałem ten mój wynalazek i podłączyłem przelew na swoje miejsce.Po paru obrotach silnik zaskoczył bez problemu..

: 08 lis 2010, 11:54
autor: Szymon78
ale koledzy macie rozrzut tematyczny.... pierwszy post i temat dotyczy EGR a już na temat pompki paliwa zeszliście...

p.s. co ma czyszczenie EGR-a do odpowietrzenia ul. Paliwowego????? nie kumam

: 08 lis 2010, 18:23
autor: darkp1
Szymon Jankowia, był rzucony link do odpowietrzania kolektora ssącego, to wiąże się z odpowietrzeniem układu paliwowego, o co z ciekawości zapytałem.

cyklicznie co 3000km kłopot z EGR

: 17 lis 2010, 14:18
autor: pawel_p
u mnie tez występuje błąd EGRu... Cylkicznie co ok 3000km. Skasowanie błędu - spokój na ok 3000km... Zastanawiam się czy da się temu zaradzić?

: 17 lis 2010, 14:24
autor: MieHor
Dopóki nie usuniesz przyczyny, błąd będzie powracał aż w końcu ZA zaniemówi